czwartek, 15 sierpnia 2013

Wystarczy kwadrans


Dzisiaj nieco poważniej i nieco inaczej. Amerykańska kampania reklamowa zszokowała mnie tak bardzo, że postanowiłam się tym podzielić także z Wami.
Być może niektórzy z Was już widzieli filmik promujący tę kampanię. W Internecie pojawił się on ponad miesiąc temu. Ja dowiedziałam się o nim stosunkowo niedawno, ale sądzę, że powinno go zobaczyć jak najwięcej osób. Aby byli bardziej świadomi. 
Kampania ta ukazuje, co może się stać z dzieckiem przebywającym w samochodzie w czasie skwaru. Do Polski podobno zmierza kolejna fala upałów, więc myślę, że ten filmik jest cały czas aktualny. Oglądajcie z włączonymi głośnikami, muzyka odgrywa tu ważną rolę.
Dziewczyny – jeśli jesteście pomalowane, liczcie się z możliwym rozmazaniem…
Czasami najgorsze i najdobitniejsze scenariusze, najlepiej przemawiają do wyobraźni człowieka.

1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie miłe słowa, komplementy, ale także za rady i konstruktywną krytykę.
Thanks for all kind words, compliments but also for advice and constructive criticism.