środa, 14 grudnia 2016

Potyczki pocztówkowe - Tanzania vs. Tanzania



Dzisiaj będzie nietypowo. Bo krótko. :D
Zbliżają się święta. Więc teoretycznie zbliża się też śnieg.
Chyba że to, co już poprószyło, ma nam wystarczyć? Albo zima przyjdzie dopiero w marcu? Tego nie wiem. Ale jeśli już macie dość mrozu jak ja i z utęsknieniem czekacie na odrobinę rodzinnego ciepła w święta i na mnóstwo słońca w lato, to mam coś, co być może poprawi Wam humor.
W sobotę poznałam rodziców mojego M. Bardzo się denerwowałam, ale nie było tak źle.
Od mamy mojego chłopaka dostałam 2 pocztówki z… Tanzanii, które przysłał jej znajomy lekarz.
Obie pocztówki podbiły moje serce. Do tej pory moją jedyną zdobyczą z Tanzanii była kartka wysłana z Polski, przedstawiająca afrykański krajobraz. Niestety trudno było po tym widoku rozpoznać, w którym kraju zostało zrobione zdjęcie. Tym bardziej się cieszę, że podczas wizyty w Kruszwicy otrzymałam widokówki, które nie pozostawiają wątpliwości, że to Tanzania. 

Pierwsza kartka to właściwie zbiór symboli Tanzanii. Kilimandżaro i dzikie zwierzęta. Kartka ta ogromnie mi się podoba, pewnie dlatego, że od razu widać, skąd przywędrowała. ;)

Druga pocztówka jest być może jeszcze piękniejsza. Również przedstawia najwyższy szczyt Afryki i słonie, ale poza tym ma śliczną, białą ramkę i flagę Tanzanii. Idealna kartka!

Jak wiecie, zdobycie pocztówek z Afryki nie jest wcale takie łatwe, więc każda pocztówka z tego kontynentu bardzo mnie cieszy. 
Jestem ciekawa, która kartka Wam przypadła do gustu. Może obie, tak jak mi? ;) 
Uściski! 
Sara 
PS Przypominam o konkursie – to ostatnie chwile, by wziąć w nim udział. :) Wystarczy, że opiszecie… prezent. Aż trzy osoby zgarną pocztówki ze sklepu PostcardShop. Warto. ;)

1 komentarz:

  1. Po śnieg zapraszam do mnie :) Jest go u mnie pod dostatkiem. Myślałam, że w całej Polsce leży śnieg, a widzę że się myliłam.
    A pocztówek zazdroszczę, ja nie mam jeszcze żadnej z Kilimandżaro i z każdej bym się cieszyła.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe słowa, komplementy, ale także za rady i konstruktywną krytykę.
Thanks for all kind words, compliments but also for advice and constructive criticism.