niedziela, 19 lutego 2017

10 lutowych przemyśleń




1. Warto jednak chodzić na wykłady. Czasami przynajmniej. 


2. Jeśli ciasto wygląda beznadziejnie, to wcale nie znaczy, że jest niesmaczne. Prawdopodobnie cała blacha zniknie w ciągu jednego dnia. I to nie w śmietniku.


3. Walentynki w centrum handlowym wcale nie są kiczowate.


4. Słabo idzie mi strzelanie na egzaminach.


5. Chciałabym odwiedzić Australię i zobaczyć wombaty. Przeszkodą są krokodyle/węże/pająki/powodzie/susze/cyklony. A, prawie zapomniałam. Nie stać mnie. 


6. Przednia kamerka w telefonie jest niebezpieczna.


7. A jaglanka w pucharku do lodów smakuje bajecznie.


8. Dobrze, że luty jest takim krótkim miesiącem. Mniej okazji do wydania pieniędzy.


9. Ludzie robią różne głupie rzeczy. Na przykład dają sobie obciąć włosy na imprezie. Wybaczcie im to. Nie utrudniajcie sobie życia i bądźcie szczęśliwi.


10. Zdobycie pocztówek ze wszystkich europejskich krajów jest możliwe. Potrzeba cierpliwości i wytrwałości. I najlepiej by w miejscu zamieszkania nie było Starbucksa.

Pozdrawiam ciepło
Sara

4 komentarze:

  1. Kłóce się właśnie ze znajomym z Indii, który twierdzi,że wyspy Owcze to kraj. A ja twierdzę, że nie. Masz te pocztówke w swojej kolekcji ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, to nie kraj, tylko terytorium zależne Danii. ;) Nie mam niestety stamtąd pocztówki. :(

      Usuń
    2. Niby tak, ale mają drużynę piłkarską a w referendum przegłosowali, że nie chcą być w UE - ja bym się uparcie kłócił, że jednak kraj. :)

      Za punktem 9tym musi się kryć jakaś ciekawa historia...

      Usuń
  2. Owszem, czasami warto chodzić na wykłady, ale tylko czasami :D. Trzeba sobie wypracować, na co opłaca się wybrać, a co jest zwykłą stratą czasu.
    Oj tak, przeszkodą do australijskiej przygody zdecydowanie są wszelkiej maści gady, płazy i robaki :D!
    Dać sobie obciąć włosy na imprezie?! O matko! Swoje przeżyłam, ale nigdy nie robiliśmy takich rzeczy :D.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe słowa, komplementy, ale także za rady i konstruktywną krytykę.
Thanks for all kind words, compliments but also for advice and constructive criticism.