poniedziałek, 13 marca 2017

10 marcowych przemyśleń



1. Warto czasami ugryźć się w język albo skasować tę przeklętą wiadomość…

2. … ale jednocześnie warto być szczerym i wyjaśniać wszelkie niejasności.

3. Członkowie zespołu Enej są fantastyczni! Skromni, mili, wdzięczni. Optymizm aż od nich bije! Cieszę się, że mogłam zobaczyć ich na żywo i…

4. ...przeprowadzić wywiad z wokalistą! Już niebawem będziecie mogli przeczytać artykuł na portalu Spod Kopca. A jeśli o Spod Kopca mowa…

5. … to oficjalnie zostałam dziennikarką i marketingowcem tego portalu. Tylko kiedy ja będę spać?

6. Jeżdżenie autem wydaje się coraz mniej przerażające, jeśli tylko się nim jeździ. A jak fajnie się śpiewa Taylor w samochodzie!

7. Chociaż kwiaty zwiędną, to ich otrzymywanie bardzo mnie cieszy. Wydaje mi się to takie iście… filmowe. Romantyczne. Urocze! Ale oczywiście słodycze też z chęcią przyjmę.

8. Nie ma nic złego w uśmiechaniu się przez kolejny kilometr, gdy pan z autobusu podziękuje światłami za wpuszczenie go. 

9. Mój plan zajęć jest niedostosowany do godzin wydawania porannej kawy w Macu. 

10. Fajnie jest czasami wyjść do kawiarni albo na pierogi i pogadać. Fajnie jest poznać kogoś, kogo znało się tylko z Internetu. 

Uściski!
Sara

1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie miłe słowa, komplementy, ale także za rady i konstruktywną krytykę.
Thanks for all kind words, compliments but also for advice and constructive criticism.