wtorek, 26 grudnia 2017

A co pod choinką?


Już myślałam, że nie będę mogła pokazać Wam prezentów świątecznych i mikołajkowych, ponieważ mój ukochany aparat wyzionął ducha. Na szczęście Dawid, mój brat, znalazł pod choinką telefon, który robi naprawdę dobre zdjęcia. Pożyczyłam go sobie od niego. ;)

To chyba oznaka starości, że nie czekam już tak bardzo na prezenty – o wiele bardziej niecierpliwię się, jak na otrzymane ode mnie podarki zareagują bliscy. Wolę dawać. W tym roku moi rodzice dostali vouchery do Teatru Muzycznego w Toruniu. Mało kto wie, że mamy taką instytucję w Grodzie Kopernika. Rodzice bardzo się ucieszyli, mam nadzieję, że równie zadowoleni wyjdą ze spektaklu.

Ja pod choinką znalazłam swój wymarzony prezent. Nie, nie kotka brytyjskiego i nie chow chowa. Otrzymałam… podróż. Rodzice zdecydowali się zafundować mi bilety lotnicze. <3 Śmiałam się, że na kuponie widnieje informacja, że można go zrealizować w 2018 roku – to specjalnie po to, bym nie poleciała gdzieś teraz, zaraz!
Dostałam też prezent, który wykorzystamy wspólnie, z czego bardzo się cieszę. Chodzi o bon do escape roomu. Wydaje mi się, że wykorzystamy go w pokoju zagadek, który jest na pierwszym miejscu toruńskich escape roomów.

Pod choinką znalazłam również kilka praktycznych przedmiotów – poczynając od szczoteczki elektrycznej, która była dla mnie ogromną niespodzianką, poprzez pasek do spodni (ostatnio z mamą wymieniałyśmy się jednym paskiem, co skutkowało tym, że na uczelni spadały mi jeansy), kosmetyki i kalendarzyk na 2018 rok.
Z kolei od Maćka dostałam torebkę - dokładnie taką, jaką chciałam. Do tego pyszne herbatki i... pocztówki! Mój chłopak znów mnie zaskoczył, zdobywając kartki m.in. z takich krajów jak Birma czy Uganda. 
Warto też wspomnieć, jakie cudowne prezenty otrzymałam na mikołajki! Od rodziców – ciepłą piżamkę, a od Maćka książkę autorstwa jednej z moich ulubionych pisarek, Colleen Hoover i pocztówkę z Madagaskaru.
A co Wy znaleźliście pod choinką?
Grudniowe pozdrowienia!
Sara

2 komentarze:

Dziękuję za wszystkie miłe słowa, komplementy, ale także za rady i konstruktywną krytykę.
Thanks for all kind words, compliments but also for advice and constructive criticism.