środa, 7 października 2020

Top 8 moich artykułów z Nowości – sierpień i wrzesień 2020


Nadrabiam zaległości! Wybrałam dla Was moje najlepsze, najmocniejsze, najbardziej wartościowe, najciekawsze albo po prostu ważne dla mnie artykuły z minionych dwóch miesięcy. We wrześniu miałam dwa tygodnie urlopu, więc tekstów powstało trochę mniej, stwierdziłam więc, że mogę połączyć top z sierpnia i września w jedno. 

Dodam jeszcze, że to bardzo subiektywne zestawienie – niektóre z tych tekstów miały kilkadziesiąt tysięcy wyświetleń, innym poszło w Internecie trochę gorzej.

Top 8 artykułów z Nowości - sierpień i wrzesień 2020

W jednym miejscu zebrałam zarówno te znane, jak i mniej popularne miejsca nad Wisłą w Toruniu. Wiedzieliście, że mamy w naszym mieście zatokę? Ja odkryłam to kilka tygodni przed publikacją tego artykułu. Zatoka jest w szczególności lubiana przez wędkarzy.

Historia tego tekstu jest dość ciekawa: w jednej z podtoruńskich miejscowości ogłoszono, że odbędzie się specjalna sesja rady gminy. W programie miała tylko jeden punkt: wezwanie modlitewne do św. Rozalii. Musiałam dowiedzieć się, o co chodzi.

A to jeden z moich najchętniej czytanych w ostatnich tygodniach artykułów. Byłam bardzo ciekawa, jakie są najdroższe potrawy w toruńskich restauracjach i przede wszystkim – co to za specjały, że niektóre z nich kosztują ponad 100 zł. Bardzo się cieszę, gdy mogę pisać teksty, na temat których anegdotki mogę później opowiadać znajomym. 

Lubię pisać o UMK, choć konflikt interesów bywa tu nieunikniony i czasami zastanawiam się, czy zawieszą mnie w prawach studenta, czy wywalą mnie z tej uczelni, czy może jednak dadzą mi skończyć tę psychologię we względnym spokoju. Tym razem do mojego uniwersytetu podeszłam z przymrużeniem oka i napisałam o tym, co wydawało mi się śmieszne, absurdalne i urocze od dawna, czyli o nazwach niektórych z zajęć ogólnouniwersyteckich.

To prawdopodobnie mój ulubiony tekst w zestawieniu. Piękne i poruszające historie ludzi, którzy postanowili związać swoją codzienność z Toruniem. Życie to najlepszy powieściopisarz.

A to tekst ważny dla mnie pod względem społecznym. Toruńscy aktywiści tworzą Kurzy azyl dla uratowanych zwierząt. Weganką nie jestem, ale za tę inicjatywę trzymam mocno kciuki. Budowę azylu możecie wesprzeć tutaj.

Zdecydowany hit ostatnich tygodni. Szukając najdroższych domów, dosłownie utonęłam w luksusie. Lubię tworzyć artykuły o czymś, co mnie po prostu ciekawi. Czytelników domy chyba też zainteresowały, bo tekst został wyświetlony ponad 150 tys. razy.

I na koniec ciekawostka: w Toruniu pobito rekord Polski w produkcji "pasty dla słonia". Też nie wiedziałam co to. Ale widziałam eksperyment na żywo. I to z dachu! Za to lubię moją pracę.


Dajcie znać, który temat Was zaciekawił. A może macie jakieś propozycje zagadnień, które warto poruszyć?

Sara

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie miłe słowa, komplementy, ale także za rady i konstruktywną krytykę.
Thanks for all kind words, compliments but also for advice and constructive criticism.