sobota, 21 lutego 2015

Blog kopalnią wiedzy cz. 5



Zastanawiam się, co sprzyja kreatywności. I niecodziennym pomysłom. „Niecodziennym” to zdecydowanie zbyt łagodne słowo ;) Gdy od czasu do czasu najdzie mnie ochota i zaglądam na blogu do źródeł ruchu sieciowego i wyszukiwanych słów kluczowych (czyli fraz, po których wpisaniu w wyszukiwarkę internauci trafili na mojego bloga) zastanawiam się, czy… dobrze zrobiłam. Jednak już po chwili wątpliwości mijają i myślę, że podzielę się z Wami tymi stwierdzeniami, nierzadko absurdalnymi, i pośmiejemy się razem. 

Franciszek/pocztówka kupiona we Włoszech

Elvis otrzymany od Darka z Polski
 (zachowana pisownia oryginalna)


Czy ja pisałam o tym na blogu?!


jak zdobyłam Mount Everest

Ktoś chyba chciał sobie podreperować poczucie własnej wartości i miał nadzieję, że na pulpicie pojawi się jego własne zdjęcie z wycieczki w Himalaje. Mam nadzieję, że jego zawód nie był ogromny, gdy zamiast fotografii z ekstremalnej wyprawy, wyskoczył mu link do mojego bloga. :)
postanowienie nie palić na 2015

Nie powiem, oryginalne postanowienie! Powodzenia. :)
święto rzucanie słodyczami w niemcy

Jeśli takie święto faktycznie istnieje, to chcę w nim uczestniczyć!

Josip Broz Tito i Che Guevara/ pocztówka otrzymana z Serbii
The Beatles/ pocztówka otrzymana z Rosji


Cieszę się, że pomogłam



ile osób oglądało Reksio

No, wstyd się przyznać, ale ja nie, więc mnie nie liczcie. A Wy? Oglądaliście Reksia?
co zrobić aby kogoś rozśmieszyć

Powiedzieć, że Bryan Adams nagrał piosenkę do Tarzana, zamiast do Robin Hooda.

Ewentualnie opowiedzieć suchara, o, np. takiego:

 - Jak nazywa się krew Edwarda?

 - Krewetka.

Nikola Tesla FOR SWAP/nieakutalne
Dositej Obradović FOR SWAP


Informacje mniej i bardziej przydatne


policjant na obchodzie wokół Koloseum

Nie widziałam żadnego policjanta obok Koloseum, za to podobno roiło się tam od złodziei, dlatego swój plecak nosiłam na brzuchu. Musiało to śmiesznie wyglądać, ale przynajmniej zachowałam moje euro. I jedzenie.
sprzątam szafę

Wyobraźcie sobie, że wpisujecie w Google frazę "sprzątam szafę", a pierwszy napis, jaki Wam wyskakuje, to "Gratulacje, pozdrów ode mnie mole". 
serial o szkole pomysł

Na pewno kojarzycie "Ukrytą prawdę", "Trudne sprawy", "Dlaczego ja?". Dla mniej zorientowanych napiszę, że do tej puli zalicza się też "Szpital" i "Szkoła", a także zdecydowanie nie tak popularna "Szkoła życia". Te seriale, dokumenty, kabarety jakkolwiek to nazwać, sprawiają, że zwijam się ze śmiechu. Śmiech to zdrowie, to może warto je oglądać?

Irena Jarocka FOR SWAP/nieaktualne

Liczę na użytkowników Internetu. Oni mnie nigdy nie zawodzą. :)

A czy Wy zaglądaliście kiedyś do zakładki wyszukiwane słowa kluczowe? To istna skarbnica wiedzy!

Sara
PS Za każdym razem posty pt. Blog kopalnią wiedzy ozdabiam pocztówkami. Na co padło tym razem? Na sławnych ludzi! Trzy ostatnie pocztówki są na wymianę, ktoś chętny?

15 komentarzy:

  1. U mnie jeszcze nigdy nic oryginalnego w wyszukiwanych frazach się nie trafiło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie ładne kartki! ^^ Hm... Nigdy nie zaglądałam do fraz, po których ludzie wyszukują mojego bloga. Chyba jednak to się zmieni! ;p Reksia oglądałam, można mnie liczyć!

    Najbardziej mnie rozbawiło święto rzucania słodyczami w Niemcy. ;p
    Może porzucamy przez Odrę lub Nysę Łużycką? hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah, lepiej nie, bo jeszcze by wpadły do wody, a trochę szkoda by było!

      Usuń
  3. W moich słowach kluczowych nie ma nic nadzwyczajnego: "gdzie nakleić znaczek', czy "koperty priorytet", ale Twoje słowa kluczowe są bardzo oryginalne. Jak wpisałam w google "sprzątam szafę" to wyskoczył mi Twój blog :) A Święto rzucania słodyczami w Niemcy jest bardzo zabawne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale znasz jakieś śmieszne dowcipy, prawda?
    Choć w sumie z mojego ulubionego to śmieję się sam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakieś znam.
      A jaki jest Twój ulubiony?

      Usuń
    2. Dwa elektrony siedzą na ławce w parku. Kolejny przechodzi obok i pyta:
      - Hej tam. Czy mogę się dosiąść?
      Na co te z ławki odpowiadają:
      - Nie bądź śmieszny! Przecież nie jesteśmy bozonami!

      Śmiałem się nawet pisząc. Przepraszam.
      Ale znam i inne!

      A Twój ulubiony?

      Usuń
    3. O czym świadczy fakt, że tego nie rozumiem :D?
      Chyba nie mam ulubionego żartu, Jakubie. :/

      Usuń
    4. To świadczy tylko o tym, że się nie znasz na cząstkach elementarnych - żadna ujma.

      Usuń
  5. Widzę, że małe zmiany na blogu zaszły - bardzo podoba mi się, że rozpisałaś państwa, z których masz pocztówki, bo od razu szybciej można coś znaleźć :) Ja rzadko zaglądam do tych fraz, ale w sumie to nic ciekawego tam nie znalazłam. Z ciekawości wpisałam o tym sprzątaniu szafy i wyskoczył mi Twój blog ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, wyskakuje na pierwszym miejscu, haha :D
      Taak, stwierdziłam, że skoro obecnie jakieś 90% czytelników bloga stanowią postcrosserzy, a ja już dawniej pokazywałam kartki z rzadkich krajów, to takie rozpisanie się przyda, łatwiej będzie coś znaleźć, może kogoś coś zaciekawi :) Zajęło mi to sporo czasu, ale cieszę się, że to zrobiłam. :)

      Usuń
  6. Zawsze mnie śmieszą takie podsumowania ;). I chyba mam jakieś szczęście (albo pecha, bo w sumie to chyba niezła rozrywka ;P ), że do mnie jakoś trafiają ludzie po hasłach, których rozwinięcie faktycznie można na blogu znaleźć. Chyba najdziwniejsze, co mi się trafiło to "nauka japońskiego online", a przeciez piszę bloga o życiu w Szwecji... ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Great photos.Hope you have a lovely weekend.
    www.effortlesslady.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Hahahaha, nie mogę. Zabiłaś mnie tym ; Jak nazywa się krew Edwarda :D hahahahaha :D
    www.mypostcrossingx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie na blogu w wyszukiwanych frazach pustka totalna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe słowa, komplementy, ale także za rady i konstruktywną krytykę.
Thanks for all kind words, compliments but also for advice and constructive criticism.