poniedziałek, 9 marca 2020

Zmiany w życiu i zmiany w domu



Ostatnio wspominałam Wam o tym, że dostałam pracę w toruńskim dzienniku Nowości. To naprawdę spora zmiana w moim życiu. Nadal studiuję dziennie i obecnie muszę to połączyć z przychodzeniem do redakcji. Ale to nie jedyne zmiany w ostatnim czasie.


Dość sporą zmianą jest również remont w kuchni. Po 10 latach mieszkania w Małej Nieszawce postanowiliśmy całkowicie przebudować to pomieszczenie. Okazało się to sporym wyzwaniem. Z mamą zaczęłyśmy od remanentu w szafkach. Część rzeczy oddałyśmy za darmo, część sprzedałyśmy – może komuś się przydadzą. Ot, taki remont w duchu zero waste. Bardzo chętnie w pracach pomaga Nicoś, który z ciekawością zagląda we wszystkie zakamarki. Nie wiem, czy wszystkie koty tak mają, że obwąchują każdą nową rzecz i wchodzą wszędzie – pod nogi, do szafek na buty, do kosza ze skarpetkami, a nawet do pralki.
szafka na buty
szafka na buty



szafka na buty


Remont trwa również w domu mojej babci, która z kolei zdecydowała się na odnowienie salonu. Czeka ją m.in. zakup nowej szafki pod telewizor. Obecnie coraz więcej osób korzysta z Netflixa, ale telewizor nadal znajduje się w lwiej części polskich domów. Jeśli nie jest podwieszany, konieczna będzie do niego solidna szafka. Najlepiej taka, w której można schować dokumenty lub inne szpargały. My w naszej szafce trzymamy płyty DVD (ktoś jeszcze posiada takie cuda? :D). Chociaż taki mebel przydaje się również wtedy, gdy telewizor wisi na ścianie. Warto w tym miejscu wspomnieć, że sprzętu nie powinno się stawiać na zwykłej komodzie, bo oczy skierowane do góry szybciej się męczą. Taka aranżacja jest więc po prostu niepraktyczna. Warto więc zainwestować w szafkę pod telewizor. Swoją drogą ten element wystroju salonu można zmienić nawet wtedy, gdy nie remontujemy całego pomieszczenia. 
Szafka RTV

szafka RTV

A jeśli już o telewizorze i telewizji mowa, to przy okazji zdradzę Wam, co oglądam w nowym sezonie. Dałam szansę serialowi kryminalnemu "Motyw", który jest emitowany na TVN-ie. Mam nadzieję, że będzie przynajmniej tak dobry jak "Pułapka". Jak zawsze oglądam też "Twoja twarz brzmi znajomo". W tym roku Polsat emituje już 13 (!) sezon programu. A mnie on nadal się nie nudzi. Dzięki temu show poznałam mnóstwo wspaniałych piosenek i nowych wykonawców. Śmieję się, że TTBZ ma walor edukacyjny. Wspominałam już na blogu, że codziennie oglądam"Va banque". Teleturniej bardzo mnie wciągnął i właściwie to myślałam nawet, aby się do niego zgłosić, ale obecnie, gdy muszę godzić studia z pracą, raczej nie znajdę czasu na eliminacje.
Sara

[artykuł sponsorowany]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie miłe słowa, komplementy, ale także za rady i konstruktywną krytykę.
Thanks for all kind words, compliments but also for advice and constructive criticism.