piątek, 8 marca 2019

EasyJet podbija polski rynek lotniczy: kierunki z Polski


EasyJet – słyszeliście o tej taniej linii lotniczej? To drugi (po Ryanairze) największy niskobudżetowy przewoźnik w Europie. EasyJet oferuje coraz więcej tanich połączeń z Polski. Zebrałam je dla Was w jednym poście! Wpis będzie aktualizowany w miarę ogłaszania kolejnych tras.

Gdy zobaczyłam billboard w Toruniu informujący o tym, że EasyJet otwiera nowe połączenie z Gdańska do Berlina, stwierdziłam: już czas. Co rusz bowiem odkrywałam kolejne miasta, do których dolecimy z Polski EasyJetem. Musiałam się tym z Wami podzielić. 

EasyJet to tania linia lotnicza. Co to oznacza w praktyce? Bilety możemy zakupić w cenie 60 czy 80 zł. Lotów za 19 czy 39 zł jeszcze nie widziałam. ;) W Polsce samoloty linii EasyJet możemy spotkać na trzech lotniskach: w Gdańsku, w Krakowie oraz w Warszawie (lotnisko Chopina).

GDAŃSK

Z Gdańska na razie EasyJet lata tylko do Berlina (lotnisko Berlin Tegel). Najtańsze bilety, jakie znalazłam, kosztowały 50 zł.

WARSZAWA

Z Warszawy Easy Jetem dolecimy do:

- Londynu - lotnisko Gatwick (Wielka Brytania)
- Bazylei (Szwajcaria)
- Genewy (Szwajcaria)

Warto dodać, że ani Wizz Air, ani Ryanair nie latają z Polski do Genewy.

KRAKÓW

Jeśli bierzemy pod uwagę polskie lotniska, z Krakowa EasyJet ma najwięcej połączeń, dolecimy bowiem z tego miasta do:

- Belfastu (Wielka Brytania)
- Edynburga (Wielka Brytania)
- Manchesteru (Wielka Brytania)
- Liverpoolu (Wielka Brytania)
- Bristolu (Wielka Brytania)
- Londynu - lotnisko Gatwick (Wielka Brytania)
- Londynu – lotnisko Luton (Wielka Brytania)
- Paryża – lotnisko Charlesa de Gaulle’a (Francja)
- Lyonu (Francja)
- Genewy (Szwajcaria)
- Bazylei (Szwajcaria)
- Mediolanu – lotnisko Malpensa (Włochy)
- Neapolu (Włochy)

EasyJet to ciekawa alternatywa dla Ryanaira czy Wizz Aira, gdyż często lata na lotniska główne, a nie porty lotnicze tanich linii.

Na pewno będę przyglądać się EasyJetowi i, kto wie, być może do Szwajcarii wybiorę się właśnie tą linią?
Lecieliście kiedyś Easy Jetem?
Uściski!
Sara

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie miłe słowa, komplementy, ale także za rady i konstruktywną krytykę.
Thanks for all kind words, compliments but also for advice and constructive criticism.