piątek, 19 września 2014

Stop samotności blogerskich skrzynek



Każda okazja jest dobra, aby coś świętować! Celebrujmy więc wspólnie 200 postów na blogu. :)

Blogi w Polsce są już popularne od kilku lat, blogi pocztówkowe również powstają jak grzyby po deszczu. Odwiedzam mnóstwo takich stron, jednak nie ze wszystkimi autorami wymieniłam się jeszcze pocztówkami. A czy istnieje lepsza forma interakcji między kolekcjonerami pocztówek i jednocześnie blogerami od wysyłania sobie nawzajem pocztówek? Nie wydaje mi się. :)

Z niektórymi osobami prowadzącymi blogi o pocztówkach już się wymieniłam i z przesyłek byłam bardzo zadowolona. Otrzymałam kartki od Wioli z bloga przepełnionego pozytywną energią i od Darka, który prowadzi aż dwa blogi i to w dwóch różnych językach.

Polska

Polska


Wiem jednak, że blogów stricte pocztówkowych jest dużo, dużo więcej. Chciałabym odkryć te nowe, jak również wzbogacić kolekcję tych, których blogi znam, odwiedzam i doceniam. Akcję stop samotności blogerskich skrzynek uważam za otwartą.

USA
Rosja

Zasady akcji :)

1. Wymieńmy się pocztówkami! Po prostu. Jeśli chciałbyś/chciałabyś wziąć udział w akcji, daj znać w komentarzu poniżej albo napisz od razu na sara.watrak@wp.pl

2. Pomyślałam, że najprzyjemniej byłoby, aby pocztówki były niespodziankami – to znaczy, że nie pokazujemy wcześniej przyszłemu odbiorcy kartki, którą zamierzamy wysłać, ale mile widziane, wręcz wskazane, jest określenie swoich preferencji. Łatwiej będzie mi sprawić radość blogerowi czy blogerce, jeśli dowiem się, czy lubią oni kartki z pojedynczymi widokami, czy tzw. multi views, czy podobają im się kartki z ramkami oraz czy napisy na kartkach np. z nazwą miasta im nie przeszkadzają. :) Chciałabym także, abyście przekazali mi informacje na temat rewersu pocztówki. Wiadomo, że każdy z nas lubi czytanie o czymś innym – jedna osoba woli zobaczyć na odwrocie cytat, druga parę słów o obiekcie na pocztówce… A może macie inne prośby? Koniecznie napiszcie, gdyż chciałabym, aby pocztówki, które ode mnie dostaniecie, uszczęśliwiły Was na dłużej niż chwilę.

3. Oczywiście jak wymiana to wymiana, więc ja także proszę Was ślicznie o pocztówki. Obiecuję, że wszystkie z nich pokażę na blogu w poście (a może nawet dwóch, zobaczymy, ilu chętnych się nazbiera) podsumowujących całą akcję. Możecie liczyć na linki do swoich blogów. Im więcej osób pozna pięknie prowadzone blogi z pocztówkami, tym lepiej! Miło mi będzie, jeśli Wy też pokażecie kartkę ode mnie na swoim blogu i wystukacie na klawiaturze kilka słów o całej akcji.

4. Jakie pocztówki ja lubię? Aby nie pisać dwa razy tego samego, odsyłam Was na mój profil na postcrossing.com 

5. Na zgłaszanie się daje Wam czas do 3 października, czyli dwa tygodnie. Zdaję sobie sprawę, że nie wszyscy blogerzy spędzają każdy dzień przed komputerem. Chciałabym, aby kartki zostały wysłane do 17 października, czyli w ciągu miesiąca. Ja sama postaram się wysłać niespodzianki niedługo po otrzymaniu zgłoszenia, adresu i wszelkich wskazówek dotyczących tego, jak kartka ma wyglądać. 

Nie pozostaje mi nic innego jak zachęcić Was do wzięcia udziału w tym małym wydarzeniu. Nie pozwólcie, aby Wasze skrzynki cierpiały na samotność! Nie dajcie zachorować mojej skrzynce. :)

Jeśli macie jakiekolwiek pytania, wątpliwości, pytajcie! Nie ma głupich pytań, a ja postaram się nie udzielać głupich odpowiedzi.
Sara

20 komentarzy:

  1. Super akcja! Tak na szybko to ja zgłaszam się do wymiany, a maila napiszę, gdy będę miała więcej czasu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, będę czekać na e-mail! :) Pozdrawiam również :)

      Usuń
  2. zbierałam kiedyś pocztówki


    ______________
    a u mnie?
    fashion w black&white

    OdpowiedzUsuń
  3. Zbieram do tej pory pocztówki jakiś taki mój sentyment do nich :)
    Pozdrawiam :)

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Sara swietnie ze masz taka pasje :) ostatnio zorientowalam sie ze zbieralam pocztowki z zachodem slonca... musza byc gdzies w piwnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł!
    Uwielbiam niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja ostatnio chciałam nawet na poczcie wysłać pocztówkę, właśnie tak aby przełamać te maile... Wpadaj po nominację... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Prowadzę bloga już ponad rok i szczerze, pierwsze słyszę hehe ale uważam, że to świetna sprawa! :)
    miłego dnia :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny pomysł z tymi pocztówkami:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ...mnie bardziej od wizualności pocztówki ucieszyłby liścik z jej tyłu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna akacja ;)

    honey-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Niedźwiedź - bardzo blisko mnie! :)
    Świetny pomysł, przemyślę to! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli jeszcze nie masz mnie dość to z chęcią się wymienię kolejny raz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się zgłaszam i zaraz wyślę maila :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za zaproszenie! Nie wiedziałam wcześniej o tej akcji :/ Oczywiście zgłaszam się do wymiany, a karteczka zostanie pokazana tutaj: http://widokowkiweroniki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Dołączam do zabawy, chętnie się wymienię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł, zaraz powtórzę to w mailu :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny pomysł i oczywiście zgłaszam się do wymiany! :-) Maila zaraz też podeślę ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe słowa, komplementy, ale także za rady i konstruktywną krytykę.
Thanks for all kind words, compliments but also for advice and constructive criticism.