czwartek, 18 kwietnia 2019

4 rzeczy, na które czekam z niecierpliwością



To nie będzie post o tym, jak bardzo czekam na ukończenie studiów czy inne odległe wydarzenia. To tekst o tym, co ekscytującego wydarzy się w maju i pod koniec kwietnia i czego z niecierpliwością wypatruję.

26 kwietnia - ??? Nadal nie wiem, co dokładnie wydarzy się tego dnia, ale będzie to coś związanego z Taylor Swift. Nowy singiel? Teledysk? Zapowiedź płyty? Coś jeszcze innego? Jestem ogromnie ciekawa, odliczanie trwa. Taylor słucham od podstawówki, a jej ostatnia płyta wyszła w 2017 roku. Inni artyści wprost zapowiadają, że tego i tego dnia ukaże się ich nowy utwór, ale nie Taylor. Ona lubi bawić się z fanami. Publikuje w mediach społecznościowych zdjęcia i wskazówki, a wielbiciele jej talentu tworzą takie teorie, że głowa mała. To jeszcze bardziej podgrzewa atmosferę.  

10 maja – podróż!!! Jednym z moich ulubionych momentów jest ten, w którym kupuję bilety lotnicze. Takie wydarzenie miało miejsce w marcu, gdy kupiłyśmy z mamą bilety do… No właśnie, dokąd? Nie powiem! Lecimy tam 10 maja. Planowałyśmy Madryt, myślałyśmy o Amsterdamie, szukałyśmy biletów do Oslo, a wyszło… jak zwykle - zupełnie niespodziewany kierunek. Mam nadzieję, że uda nam się zwiedzić dwie miejscowości. Nie mogę się doczekać, bo po pierwsze, to kraj, o którym niewiele wiem, więc być może coś mnie zaskoczy, po drugie, od dawna nie byłam nigdzie z mamą, a po trzecie każda podróż niezwykle mnie ekscytuje – to chyba jasne. Będzie to dwudziesta trzecia stolica europejska!

14, 16 i 18 maja – Eurowizja!!! Mimo że Eurowizję oglądam od wielu lat, to tegoroczną ekscytuję się nadzwyczajnie, ponieważ po raz pierwszy dokładnie zapoznałam się z propozycjami jeszcze przed koncertem. Mam więc swoje typy. Jestem ciekawa, czy obstawienia bukmacherów okażą się trafne…

19 maja – koncert Studia Accantus!!! Bilety na to wydarzenie kupiłam bardzo dawno temu. Powiem Wam szczerze, że zanim Accantus ogłosił trasę koncertową, wielokrotnie myślałam o tym, że super byłoby te utwory usłyszeć na żywo. Nie spodziewałam się, że moje pragnienie tak szybko się spełni. Artyści przyjadą do Torunia. Czy jest tu ktoś, kto nie słyszał o Studiu Accantus? Mam nadzieję, że nie, ale jeśli takie rodzynki się znajdą, to wyjaśniam, że jest to grupa muzyków, którzy coverują utwory z musicali, bajek czy filmów. Tłumaczą je na język polski, co wymaga wiele pracy. Ich wykonania są często bardziej emocjonalne niż oryginały. 

A Wy czego nie możecie się doczekać?
Sara

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie miłe słowa, komplementy, ale także za rady i konstruktywną krytykę.
Thanks for all kind words, compliments but also for advice and constructive criticism.