niedziela, 27 kwietnia 2014

Blog kopalnią wiedzy cz.3



Dawno, dawno temu, kiedy na ulicach leżał śnieg, a bocianie gniazda jeszcze nawet nikomu się nie śniły, pojawił się drugi post z cyklu: ludzkie problemy wpisywane w wyszukiwarkę. Dla niezorientowanych wklejam linki do dwóch poprzednich wpisów (tutaj i tutaj) i pokrótce tłumaczę: dzięki cudownej zakładce Bloggera pod nazwą wyszukiwane słowa kluczowe, mogę sobie zafundować porządną dawkę śmiechu, obserwując, po wpisaniu jakich haseł ludzie trafiają na mojego bloga. A jest się czemu dziwić. Podobnie jak w dwóch poprzednich przypadkach wybrałam najlepsze hasła i podzieliłam je na trzy kategorie.

Polska


Czy ja pisałam o tym na blogu?!



Śmieszne posty z bocianem na Facebooku – Ktoś, zupełnie bezpodstawnie, posądza mnie o nabijanie się z bocianów. O bocianach posta jeszcze nie było, ale w mojej okolice te ptaki pojawiły się już jakiś czas temu. To chyba prawdziwy dowód na to, że mamy wiosnę.

Margaret kupuje w lumpeksach – O stalkerstwo też mnie posądzają! Do paparazzi mi daleko i tak naprawdę nie mam pojęcia, gdzie kupuje Margaret, ale chętnie się dowiem. :)

To nie koniec świata blog – tyle już mieliśmy końców świata, a ja chyba o żadnym nie wspominałam na blogu. Muszę to nadrobić. Kiedy następna apokalipsa? 

Polska


Cieszę się, że pomogłam


Dlaczego projektanci to geje – bo tak sobie wymarzyli. A tak serio to nie wszyscy projektanci to homoseksualiści ale, co ciekawe, ci najbardziej znani w większości jednak nimi są. Kiedyś próbowałam przyjrzeć się bliżej temu nurtującemu pytaniu na blogu, ale szczerze mówiąc, nadal nie wiem, dlaczego jest tak a nie inaczej.

Czego nie kupować w Primarku – najlepiej nie kupujcie tam niczego. Oczywiście żartuję. Tak naprawdę to Primark nie odstrasza ubraniami, tylko tłumami. Nie wszystkie rzeczy są doskonałej jakości, ale na pewno uda Wam się znaleźć coś takiego, jeśli zdołacie złapać oddech wśród setek klientów przymierzających ciuchy na środku sklepu.

Jak ubrać się do Harrodsa – najlepiej w wytarte, krótkie spodenki, ubłocone buty i bluzę z kapturem + koszulkę polo. Wtedy na pewno Was wpuszczą.

Co dają promocje po 2zł w ciucholandzie – pełną szafę wspaniałych ubrań, na które nie wydaliśmy połowy pensji. :) Warto szukać takich okazji. Trzeba tylko uzbroić się w cierpliwość, a przedtem wyćwiczyć bicepsy, aby ręce nie opadły nam po przesunięciu kilku wieszaków.

  

Niemcy

Polska


Informacje mniej i bardziej przydatne


Ładne dziewczyny w Niemczech – nie istnieją.

Nie zadawaj pytań, na które nie znasz odpowiedzi – tak. Wydawało mi się, że powodem zadawania pytań jest zazwyczaj brak wiedzy na dany temat i nieznajomość odpowiedzi. Najwidoczniej myliłam się i nie nadążam za rozwojem cywilizacyjnym, bo teraz nie wolno zadawać pytań, jeśli nie znamy odpowiedzi. Tylko wtedy kiedy ją znamy, możemy zapytać. Ale... po co wówczas tracić tak cenny czas?


Finlandia

Polska


Kolejny post z takimi kwiatkami na pewno pojawi się w niedalekiej przyszłości. Trzymajcie kciuki za pomysłowość internautów!#jakwygraćinternety

Sara

Niemcy

Holandia
PS Zwykle przy wpisach z tego cyklu chwalę Wam się częścią mojej pocztówkowej kolekcji. Dzisiaj czas na sportowe kartki. Faza na bycie fanką piłki nożnej już mi chyba minęła, a na wp wchodzę głównie po to, aby sprawdzić pocztę, a nie przejrzeć informacje sportowe, ale oglądanie stadionów z całego świata nadal sprawia mi wielką przyjemność.

3 komentarze:

  1. Śmieszne posty z bocianem na facebooku - haha, mistrzostwo :D O! kilka pocztówek mam takich samych ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ahaa, its pleasant discussion on the topic of this post at this place at this blog, I have read all that, so at this time me also commenting at this place.


    My web site - سایت

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe słowa, komplementy, ale także za rady i konstruktywną krytykę.
Thanks for all kind words, compliments but also for advice and constructive criticism.