poniedziałek, 2 grudnia 2019

Oj, działo się... - listopad 2019


Wiecie, jak przygotowuję się do pisania podsumowań miesiąca? Zwykle otwieram kalendarz, zaglądam na Instagrama i próbuję sobie przypomnieć, co ciekawego działo się w ciągu minionych 30 dni. Tak też zrobiłam tym razem. Kalendarz okazał się… pusty.

Staram się zapisywać, co miłego/fajnego/niespodziewanego/ciekawego wydarzyło się w ciągu dnia. W listopadzie zupełnie to odpuściłam. Przykre. Próbowałam sobie jednak przypomnieć, czy faktycznie tylko narzekałam i leżałam w łóżku? Chyba jednak nie…

Na pewno w listopadzie pobiłam swój koncertowy rekord – byłam na trzech koncertach w ciągu jednego tygodnia. Co prawda na dwa z nich udałam się w ramach pracy w CKK Jordanki, ale nadal była to okazja do ukulturnienia się. Te trzy koncerty były skrajnie różne. Obejrzałam występ Comy, Pawbeats Orchestra i Sorry Boys. Na ten ostatni wybrałam się z własnej woli i nie żałuję – bawiłam się świetnie. Szkoda, że Sorry Boys nie są bardziej znani. Wokalistka, Bela Komoszyńska, ma wyjątkowy, charakterystyczny, mocny głos, który na żywo brzmi nawet lepiej niż na płytach.
W listopadzie odwiedziłam dwa escape roomy – jeden w Toruniu i jeden w Bydgoszczy. Tajemnica Strefy 51 miała niesamowity, kosmiczny klimat – pełno elektroniki, kabli, dziwnych przycisków. Naprawdę odnieśliśmy wrażenie, że za chwilę zza rogu wyskoczy ufoludek albo że jak coś naciśniemy, to wystrzelimy w powietrze.

Z kolei drugi odwiedzony przez nas pokój, Legenda Miecza, to obecnie 14. najlepszy escape room w kraju. Stworzyła go firma Wyjście Awaryjne. Do nich należy również pierwsze miejsce w Polsce. Nie zawiedliśmy się. Pokój nas zaskakiwał na każdym momencie i naprawdę wczuliśmy się w jego rycerski klimat.
W listopadzie sporo czasu poświęciłam na badania, o których wspominałam Wam krótko w poprzednim poście. W ramach zaliczenia jednego z przedmiotów sprawdzałam, czy toruńska Aleja Solidarności spełnia cechy dobrego węzła komunikacyjnego. Jak to zbadać? Na różne sposoby. Przeprowadzaliśmy obserwacje, robiliśmy wywiady terenowe, ankiety, a także analizę śladów (czyli fotografowaliśmy śmietniki xd). Badania kosztowały mnie sporo wysiłku, ale raport jest już oddany. Ciekawi wyników? Okazało się, że torunianie dość dobrze oceniają Aleję Solidarności, jednak jest tam również sporo do zmiany. Brakuje oznaczeń, nie ma biletomatów i jest zdecydowanie za wąsko.
Dla wielu osób ważnym listopadowym wydarzeniem jest… Black Friday. Ja co roku w tym dniu poluję na książki. Przez cały rok kupuję ich niewiele. W Black Friday wyszukuję najlepsze promocje. Tym razem udało mi się kupić 3 książki za 54 zł, więc chyba nie było to jakieś oszustwo cenowe. ;)

Koniec listopada przyniósł mi powód do radości – dostałam stypendium naukowe, czyli zrealizowałam kolejny cel na rok 2019. Przyznam się Wam, że bardzo wątpiłam w to, czy w tym roku otrzymam stypendium. Zmieniły się zasady, zmieniła się kwota, a ja miałam niższą średnią niż poprzednio. Ale udało się, czyli jednak pilna ze mnie studentka. Chyba.

Grudzień zapowiada się o wiele ciekawiej i radośniej. Co prawda czeka mnie egzamin z MMPI, czyli testu do oceny zaburzeń klinicznych, ale możemy go pisać z notatkami, więc raczej zdam. Mam nadzieję, że to ostatni medyczny element na tych studiach.

Z milszych rzeczy – w grudniu wyjeżdżam do Wrocławia, planuję także odwiedzić toruński jarmark bożonarodzeniowy. Wybieram się też na koncert Sylwii Banasik ze Studia Accantus (wokalistka wystąpi w kilku miastach Polski). Mam nadzieję, że w grudniu zrealizuję również moje cele filmowe i książkowe. Na tę chwilę mam 55 przeczytanych w tym roku książek i 23 obejrzane filmy.

Dajcie znać, jaki był Wasz listopad!
Sara
PS Moi drodzy, na koniec ważna informacja: podjęłam współpracę z firmą marketingową, więc na blogu od czasu do czasu będą pojawiały się artykuły sponsorowane. Oczywiście tematyka bloga nie zmieni się i mam nadzieję, że nadal będziecie tu zaglądać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie miłe słowa, komplementy, ale także za rady i konstruktywną krytykę.
Thanks for all kind words, compliments but also for advice and constructive criticism.